Raporty SoT z Turnieju Balance PC2
Z tego co zauważyłem to mapa PC2 z zasadami turniejowymi jest imbalance.
Na przykład: ja mam 2 skarbce i 3 krypty na moim terenie i sporo skrzynek, a mój przeciwnik ma 2 konserwatory po 30. Ja mogę zrobić skarbce i krypty u siebie w 1 tygodniu, a on nie ma armii żeby zrobić konserwatory.
Wniosek z tego taki, że ja będe średnio 12k do przodu czyli postawie DB i będe miał więcej armi. Zanim on ruszy te konserwatory to przewaga armi pozwoli mi wyczyścić 2 duże nekra do końca 2giego tygodnia i zdobyć dalszą przewagę kasy i expa oraz ewentualnie szkielety. Według mnie większy balans byłby gdyby nie można było robić DB.
Druga sytuacja to drogi do bocznych stref. Nie pamiętam mapy, którą udało by mi się wygrać nie posiadając dróg do bocznych stref, gdy przeciwnik je miał.
Ostatnia rzecz, która według mnie jest imbalance na mapie PC2 to strażniki do bocznych stref.
Wartości strażników znajdują się w pliku CrTraits. Np. miecznik ma wartość 445, a oczy 240. Oznacza to że dostępu do sąsiedniej strefy będzie broniło max. 18 mieczy albo 34 oczu, a dostępu do dużego nekro będzie broniło max 35 mieczy w 1 tygodniu albo 62 oczu. Czyli ten kto ma strażnika oczy nie ma szans wbicia tam szybko bez strat, a gracz, który ma miecze może to zrobić na luzie armią z 1 tygodnia każdym zamkiem.
Kiedy 2 graczy gra na podobnym poziomie powyższe rzeczy decydują kto wygra gre.


  PRZEJDŹ NA FORUM